9 Aralık 2013 Pazartesi

Almina'nın Ktapları 84: Ormanlar - Yapraklar Diyarı

Ekosistem Serisinin bir kitabı Ormanlar. İçinde dökülen yapraklar, Ormanlar nerede yetişir, Dört mevsim, Ormanın tabakaları, Güneşi  emmek, Gölge seven bitkiler, Orman hayvanları, Tehlike altındaki ormanlar, Çalışkan Ormanlar bölümler ile  Orman maketi yapmak, orman olayları sözlük de yer alan şahane bir kitap. Orman, ağaçlar ve ormanda yaşayan hayvanlar hakkında bilgi verirken, ormanların korunmasını da öğütlüyor. Orman konusunu işlerken kesinlikle okunması gereken bir kitap. 




Ormanlar -Yapraklar Diyarı
Laura Purdie Salas
Mandolin Yayınları
+3

5 yorum:

  1. Alminanın kitapları çok güzel . Lütfen daha çok kitap tanıtın.Eminim elinizde çok dahası var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler evet yazamadığım çok kitap var inşallah hepsini yazmak niyetindeyim Sevgiler

      Sil
  2. ne güzel kitaplar ne güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar çok güzele benziyo. Başka öneriniz var mı? Bodoslama kitap almak istemiyorum artık
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...