10 Mart 2014 Pazartesi

Bu Ay Konumuz: Korsanlar


Genelde korsanlar erkek çocukların ilgisini çeker tabii ben ve kızım söz konusu olunca işler değişir. Biz de seviyoruz korsanları. Bu yüzden bu ay konumuz korsanlar. 4M'in kazı&keşfet setini aldım. Almina o kadar çok sevdi ki. Uzun bir süre büyük keyifle kazı yaptık. Sonunda hazineye ulaştık. Bu set ile hem kazı yaparak keşif yapılıyor hem de içinde oyun var. Kazı esnasında bulduğunuz piyonlar ve zarlar ile hazine avı oyunu oynanıyor. Herkese tavsiye ederiz. 

 






5 yorum:

  1. benim 2,5 yasindaki kizimda da korsan meraki var bu aralar. gecen gun cay kasigi ile tek gozunu kapamis; anne bak korsan oldum ben dedi :-) kizim korsan nedir, napar korsanlar dedim : kara gorundüüü diye bagirirlar dedi, bi de hazine ararlar dedi :-))) ben de korsan konulu aktiviteler hazirlayacagim simdi ona :-)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir setmiş. benim için kız erkek diye ayrım yok. kızlarda korsanlarla, arabalarla oynayabilir :)) bende bakayım bulabilirsem Derine alırım, evde yapılamaz mı, kumun içinden sadece fotograftaki taşlarmı çıkıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum :) kumun içinden oyunda kullanılacak piyonlar çeşitli korsan paraları da çıkıyor kazı yapmak epey sürüyor yani en son sandığa ulaşınca sandıktan zar ve taşlar çıktı. Kutuda da oyun kartonu var. Tavsiye ederiz çok keyifli hem kazı yapmak hem de sonrasında oyunu oynamak
      Sevgiler

      Sil
  3. benim kızımda araba ve korsan hastası bizim evdede sürekli korsancılık oynanıyor bu seti bakmalıyız bizde teşekkürederiz :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...