5 Mart 2014 Çarşamba

Geç OIsa da Yaz Tatili :)

Dün fotoğrafları elden geçirince yaz tatilimizi yazmadığımı fark ettim böyle yazılmayı bekleyen Almina'nın yıl sonu gösterisi de var. Onu da yazacağım kararlıyım :) Geçen yaz tatil için Foça'yı tercih ettik. 
 Giderken İkea'da durup alışveriş yapmadan olmaz

 Bir mola yerinde bulduğumuz hayvanlar 
 ve denize kuma kavuşma anı 




 Antik Pergamon gezimiz. Teleferik ile akropole çıkıyoruz

 Pergamon
 Dünyanın en dik antik tiyatrosu 

 Pergamon müzesi -annesinin izinde bir minik arkeolog- Çok seviyor kızım müze gezmesini 

 Pazarda bebek kavun bulduk 
 country girl 
 Foça'nın değirmenleri
 Fayton :) Almina atın adını sordu ben de "düldül" dedim çok hoşuna gitti sonra bir an anımsayamadı "atın adı düpdüp müydü?" dedi çok güldük

 bir gün fırtına çıktı güzel fotoğraflar çektik 
 çocuk olmak oradan oraya koşmak demektir
 prenses
narlar daha olgunlaşmamıştı :) 

 Dönüşte Ayvalık'da kahvaltı yaptık 
 Taş kahvede kahvemizi içtik
 Orada çok tatlı kediler vardı 
 Magnet koleksiyonuma yeni parçalar ekledim. 
molada... 


Tatil her zamanki gibi çok güzeldi. Fotoğraflara bakmak bile iyi geldi... 


5 yorum:

  1. Ne tatlı fotolar bunlar böyle, içim açıldı :)
    Yaz gelsin yine gidin :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflara bakmak bana da iyi geldi. Güzel bir tatil olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Yaz gelsin istedim bian... Eğlenceli bir tatil...Nice tatillere, nice yazlara....

    YanıtlaSil
  4. Bu yaz da Kaş'a bekleriz artık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...