19 Kasım 2014 Çarşamba

Yazma Çalışmaları


Yazma çalışmalarına başladığımızı yazmıştım. Kağıt üzerinde çalışıyorken aklıma uzun zaman önce bulup bilgisayara kaydettiğim bu kartlar geldi. Hemen bir paket tuz ve bir kutu (ki bu kutu çok beğenildi ve ne olduğu soruldu aşağıda fotoğraf paylaştım) kartların çıktısı aldım ve Almina başladı yazmaya. Kartlar bitince de tuz ile oynamaya kendi istediği şekilleri çizmeye devam etti. Tabii sonra masayı ve masanın altını süpürmek gerekti ama çok keyifliydi. PDF halindeki kartlar burada






Kum yazma çalışmamızda kullandığımız ahşap kutu bu. Bu puzzle'ın kutusu. İki bölümlü olduğu için kartları ve tuzu ayrı bölmelere koymak çok iyi oldu. Ama sizin böyle bir imkanınız yoksa plastik yada herhangi bir dikdörtgen kaba koyabilirsiniz. 












6 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma, yazmaya hazırlık için birebir.

    YanıtlaSil
  2. ben de çok çok beğendim bizimle paylaştığınız için çok çok teşekkür ederim yalnız bu kutuyu nasıl edinebilecegim konusunda bana yol gösterebilir misiniz lütfen? şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir etkinlik teşekkürler. yalnız kutuyu nasıl edinebilecegim konusunda yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  4. satılıyorsa bu şekilde tamamını da satın alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba geç yanıt verdiğim için üzgünüm
      Bu puzzle herkes tarafından çok beğenildi çok soran oldu aldığım yere defalarca gitmeme rağmen bulamadım bir daha
      bu puzzle'ın ingilizce olanı Melissa&Doug markasında mevcut ancak ona da rastlamadım benim şansıma bir tanecik buldum sanırım satışa çıkarsam taliplisi çok olacak :) Sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...