13 Temmuz 2015 Pazartesi

Alfabe Duyusal Havuzu (Sensory Tubs)


 Zaman hızla akıp geçiyor... Eskiden mutlaka bloglarıma vakit ayırırdım şimdi neden böyle oldu hiç bilmiyorum. Neyse kasmamak lazım belki de içinden geldiği gibi davranmalı insan. Çok ara vermeden son zamanlarda yaptığımız alfabe çalışmalarını paylaşmak istedim. İlk olarak duyusal bir havuz hazırladım. Rengarenk çok hoşuma gitti. Almina'ya bir kelime söyledim örneğin "Fil" o da bana F harfini buldu. 


Daha sonra eva harfler ile bir çalışma yaptık. Alfabeyi sırasıyla yerlerine yerleştirdi. Bu da çok renkli bir çalışma oldu. 


Evde aktivite yapıyoruz. Özellikle kitap çalışmasını Almina çok seviyor. Bu süreçte bitirdiğimiz kitapları da paylaşmayı çok istiyorum. Tatile çıkacağız bayramda, o tarihe kadar bir kaç yazı paylaşmak niyetindeyim.

Umarım hala burada birileri kalmıştır. Sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...