15 Temmuz 2015 Çarşamba

Almina Ankara'da

Yeğenim bu sene mezun oldu. Çok da gururlandık Hacettepe İngilizce Uluslararası İlişkiler Bölüm 3. olarak mezun oldu. Cümbür cemaat fotoğraftan anlaşılacağı üzere Ankara'ya gittik. İlk gün mezuniyet törenine katıldık. Çok güzel ve görkemli bir mezuniyet töreni hazırlamış Hacettepe Üniversitesi. Tören iftar saatine yakın bitince Kampüste Beyaz Ev diye bir restoran varmış oraya gittik. Mezuniyet yemeği oldu bu yemek. Ertesi gün Almina ile Anadolu Medeniyetleri Müzesi, Augustus Tapınağı, Hacı Bayram Veli camii ve Anıtkabiri gezdik. Ancak maalesef Anıtkabir ziyaretimizde o kadar çok yağmur yağdı ki fotoğraf çekemedim. Ankara gezimiz kısa ama keyifli geçti.

Tebrikler :)

Yemek yediğimiz yerde şahane bir oyun alanı vardı. Almina Ecenur'u ve onun arkadaşı Sıla'yı rahat bırakmadı epey bir oynadılar.

Almina da kendi tableti ile fotoğraf çekti :) Minik arkeoloğum benim

Anadolu Medeniyetleri Müzesinin mağazasından Almina için aldıklarımız. Bu ayıcıktan iki tane oldu, sanırım koleksiyon yapıyoruz diğerini Hatay müzesinden almıştık.

1. çok güzel paylaşımlarınız var hocam severek takip ediyoruz

2. Merhabalar....

Blogunuzu tesadüfen buldum. Montessori yazınızı okurken İzmit kelimesini görüp suskun kalmam mümkün olmazdı. Ben de İzmit'te oturuyorum , blog yazmaya çalışıyorum 16 aylık bir kızım var :) Kitap okumayı da çok severim. Size bir selam vermek istedim. Ayrıca belki duymuşsunuzdur Kİtap Ağacı topluluğu var. İl bazında toplanıp kitaplar hakkında konuşuyoruz. Sizde katılmak istermisiniz?
    İzmitli anneden İzmitli anneye selam :)

1. Merhaba Kitap Ağacından haberdarım ancak bir türlü denk gelmedi inşallah bir dahaki sefere sevgiler